Pizza och twister kväll

Måste än en gång berätta hur härliga och helt underbara kompisar jag har fått.
Igår var jag och Becca och inhandla Twister, kolla lite på IKEA sen in en sväng på Väla.
Vi hitta inga nya och roliga fynd på Gina trist men, en lite påse blev det.
På kvällen blev det pizza och Cola på Jannis sen till Nane och spela Twister.
Ett tips spela inte det i tighta jeans - ingen hit.
Fast så roligt vi hade. Nane var ju riktigt duktig på det. Fast tror det mer handlar om smidigheten än vigheten.
Nja jag får nog med köpa ett och träna på så jag vinner.
Kan ju inte förlora mot Nane!
Nej men, gårdagen var riktigt trevlig och väldigt rolig.
Jag fattade helt rätt beslut genom att stanna kvar här.
Jag mår som en pärla och det är mina nya och härliga vänners förtjänst.



så här kul har vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0