Jobb och veckans doing

Oki jobb idag.
Jobbar eftermiddag så jobbar mellan 13:30-20:30
Trodde det skulle vara mycket värre än vad det var men, sen har jag bara jobbat en dag med.
Får se lite hur det blir.

Hur ser annars veckan ut?
Nja tror inte det händer så mycket men, har lite att göra.
Jobbar till torsdag.
Tälta med Gabbe?
Måste städa allt ligger på golvet.
Fatta ett beslut.
Tvätta
Inhandla inför helgen.

Var det något mer? Nja inte vad jag kommer på nu men, seriöst är jag helt seg i huvudet denna veckan.
Har sovit för mycket eller inte men, hade en kanon helg.
Stranden och badet super snygg bränn man har nu vet någon som har en snyggare haha.
Nej nu ska jag fixa och dona lite sen jobbet...

puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0