Härliga vänner

Åhh vad kul det är att vara tillbaka här nu.
Kan erkänna att flytta hem till Sverige låg väldigt väldigt långt bort.
Varför flytta tillbaka till något man inte trivs och där man inte har några vänner.
Så fel jag hade. Oj vad jag gilalr att vara tillbaka i Sverige och i lilla Ljungbyhed.
Har fått så härliga och helt underbara kompisar i denna lilla by.
Konstigt att man har gått på samma skola och knappt pratat emd varandra förrän nu men,
bättre sent än aldrig. Tänk vad jag hade missat om jag hade stannat kvar i Düsseldorf.
Samtidigt hade jag kanske fått uppleva desto mer ner i Tyskland men, inte en chans att jag hade fått uppleva det jag har fått på 3 veckor maha.
Ångrar definitivt iinte mitt beslut.

Igår var det grill och groggparty hos Linda och Kim.
Det var väldigt trevligt. Lisa var med och blanda drinkar.Först kom Tobbe :-) och liva upp stämnigen lite. Gillar han är sig själv.  Sen kom Susse och glada gänget med. Maha.
Susse är såå go. Har sjukt roligt med henne -Fishy, fishy ( måste upplevas för att förstå). Maha Linda och Kim hur härliga som helst som ställer upp till 110%. Fixar grillfest och står ut med oss fyllon så gulliga ni är.
Självklart har vi även en clown med i vår cirkus. Precis som alla andra cirkusar.
Fast för att få igång vår clown krävs det lite redbull vodka. Sen är han igång men, ja finns inga ord för han.
Eller det finns det kanske men, det får ni själva lista ut eller skaffa en egen uppfattning om.
Jag har redan min :-P

Jag gilar mina nya och härliga vänner. Är glad att jag fick chansen att lära känna er.

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0