Underbar men konstig känsla

Oj vilken go kille jag har börjat prata med. Vi satt och snacka om allt på msn igår i säkert 5 timmar. Konstigt har aldrig träffat killen och kan ändå prata om allt. Har bara pratat med han ett par dagar så känns konstig. har till och med bytat telefon nummer. Det känns som jag har kännt han i flera år. Trodde inte på såna dejting sidor men, det kanske inte är helt fel ändå. I vilket fall som helst så får man snacka med roligt folk och det är ju alltid ett plus tycker jag.
Man börjar ju sakna någon att kramas med nu eller ta mysiga promenader hand i hand och bara ha det mysigt. Någon att somna med sen vakna upp till någon som ligger bredviden och håller om en. *längtar* Jag får väll se vart detta leder till. Kanske inte blir det men, man vet ju aldrig. Åhh sitetr och väntar på ett sms från han. Är så desperat av min mobil kan ju knappt duscha utan att ha den med mig. Jag har blivit beroende av den konstigt har jag inte varit innan.

Nä om gulliga jag skulle ta på mi lite kläder nu och fixa med myphotobook så jag blir klar med boken till Poppe fyller 30 år.
puss och kram vi syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0