Kärlek på nätet?

image2Jag funderar på en sak. Kan man få känslor för en kille man aldrig har träffat men, pratat med på nätet och msn. Han verkar helt underbar och känns som vi kan snacka om allt. Jag sitter och väntar på att han ska höra av sig. Hör han inte av sig på ett tag blir jag helt galen. Vill läsa hans sms prata med han. För mig är inte utseendet viktigast men han är så söt men personligheten är viktigast.
Vill bara träffa han. Ge han en stor kram. Konstigt har aldrig varit med om detta innan. Man vet ju aldrig vad som händer men, man kan ju alltid hoppas. Jag kan inte påstå att jag är kär men, jag gillar verkligen denna killen. Har verkligen kunnat öppna mig för han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0