Dryg onsdag men, flitig

Oj idag har jag hunnit med en hel del eller rättare sagt har gjort det jag skulle och lite mer. Fast så segt det har varit. Tror att jag har suttit i telefon större delen utav dagen faktiskt och ändån inte få tag på de jag skulle. Fick även ett erbjudande som jag inte vet om jag ska tacka a eller nej till.

  • Vakna av att sängen vibrera ett mysigt morgonsms från söt. Inte helt fel att bli väckt av han synd bara att han inte var här. Kände mig så seg imorse och ville bara ligga kvar i sängen. Så blev film och kel med Wilma (hunden) Självklart blev det lite sms till söt med.
  • Snacka med moster hon är så go min moster. Hon berätta att min kusin hade berättat om mig för en svensk/tysk familj nere i Dusseldorf. Fick Ullis telefonnummer ner till Tyskland ska ringa henne med angående jobbet. Det är ett au pair jobb. Oki vill jag åka men samtidigt så finns det något som håller mig kvar här. Det är faktikst inte söt. Tar jag ett au pair jobb kommer jag vara bort 1 år. Det är nu som jag vill känna pengar och kunna ut och resa samt att jag vill läsa turism. Så det är inget lätt beslut att fatta. Självklart vill jag åka ner dit vara med min kusin och träffa hennes barn samtidigt så känner jag att jag bara skjuter saker och ting längre fram. Borde ta tag i det istället så det händer något. Trött på att bara stå på samma ställe och inte komma någonstans.
  • Fy vad drygt det är att sitta i telefonkö. Har med all säkerhet  suttit i 2 stycken idag. Var tvungen att ringa CSN idag med om mitt studielån som jag ska börja betala tillbaka. Var även tvungen att få tag på min handläggare på ams. Vilket visade sig inte vara det lättaste. Antingen var han inte inne elelr så var han på lunch. Blir så galen när man ringer och ringer men aldrig får något svar. Efter många samtal och långa minuter fick jag äntligen tack på han. Blev inbokad på möte redan nu på fredag *skönt*. Tyvärr fick jag inte tag på min läkare som jag behöver träffa. Ringde flera gånger till henne idag men, inget svar. Så då vet man vad man ska göra imorn igen då. RINGA RINGA RINGA!!!
  • Kan inte förstå varför jag gick ner till gymet idag med. Skulle vila idag hade jag bestämt men icke så nicke. Var så flitig idag på gymet cykla 15 minuter gick 10 minuter och träna mage och rygg. Hoppas tt jag tränar så här mycket nu kanske inte behöver träna varje dag men, vill inte sluta träna iaf. Nu har jag äntligen kommit igång och vet vad jag vill och vill verkligen nå upp till mina mål. Sen skadar det ju inte heller att träna bättre det än att sitta hemma. Oki jag träffar inget folk för oftast så brukar där vara ganska dött där nere när jag tränar men, ganska skönt. Man får se några andra väggar än dem här hemma ju. Usch hatar att vara arbetslös.
  • Roomservice börjar ikväll. JIPPI har längtat riktigt mycket efter det. Så blir nog en lugn kväll känner mig ganska trött så bara ta det lugnt. Hoppas att söt kommer in på msn med så jag kan prata med han. Blir ganska dyrt att skicka sms hela tiden ju. Nej nu kalla duschen på mig sen får det bli mjukisar och tv för en gång skull var länge sedan jag såg på tv...

Hej å hopp gummi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0