Dagens händelser

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mitt kärleksliv eller om mitt tomat röda ansikte? Fast kanske ska skriva 2 inlägg i min blog idag istället för ett?

Det som har hänt senast i kärlekslivet är nog inte så mycket messar fortfarande med min internet flört. Vi har kommit fram till att vi är som ett nyförälskat par. kan inte slita oss från mobilerna och blir helt till oss så fort det piper (iaf jag). Jag vill bara träffa han. Känns så konstigt. känner ju inte alls killen vet inte alls vem han är. Vet knappt hur han ser ut. Den bilden jag har fått av han är han helt underbar och jag vill bara krama om han. Tror inte att jag ska hoppas för mycket vet ju inte om det funkar eller blir något.

Tomat rött ansikte var det ja. Var och sola idag råkade bränna mig lite så nu är mitt face tomat rött. Det svider lite hoppas at det lägger sig snart blir galen om jag ska se ut så här hela veckan.
Några Tips innan du solar solaruim:
  • Somna inte!
  • Tänk nog innan du bestämmer hur länge
  • Ta med en handduk för att lägga över ansiktet efter ett tag
  • Lämna mobilen hemma eller iaf på ljudlös
  • SOMNA INTE!!!
De ska jag tänka på nästa gång jag solar vilket är bli om 2 veckor kanske haha. Usch som jag ser ut. :-(
Förutom mitt fina röda ansikte så har jag varit riktigt flitig idag har varit och tränat med. Träna kanske lite för hårt men vill så gärna ner i vikt och få en hyfsad snygg figur till sommaren så jag kan ha på mig min nya fina bikini. Åhh ja har ju fått kläder med idag. Min strandkjol, ett snyggt vit linne som tyvärr var för litet så måste skicka tillbaka det så jag kan få en storlek större. Var ganska roligt fick 2 bikinibyxor men, hade bara beställt 1 par. men ska skicka tillbaka dem fel storlek även dom. Ja vad var det mer. Bikini - överdelen var för liten. Får skylla på min bredda rygg och för stora bröst haha... fast bättre att skylla på fukten - den har krympt. :-) Haha tack Johan känns mycket bättre att säga att bikini har krympt av fukten.

Stötte även på en kär gammal bekant idag. Kär och kär kan man inte kalla det. Hon gav mig kalla kårar. Blev lite rädd av att se henne men, hon verka leva precis som vanligt inte för att jag förstår varför efter det hon har gjort. Verkar inte som att det händer något heller inte vad jag vet iaf. Har lite svårt att fatta varför det inte händer något. Jag har inte fått reda på något vilket jag med tycker är konstigt. Det borde jag få som att det var jag som ringde. Fast det finns ju inget att göra åt det.
Annars har den dagen varit precis som vanligt kanske lite mer händelserik än vanligt men, annars helt vanligt. Vakna, kolla mailen och plastbanken sen sitta och skriva ansökningar som ska iväg..

Puss och kram vi syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0