Vecko planering v. 9

Oj vilken vecka!
Imorn Tisdag blir det dra in till Frisyrmakarna. Sia ska klippa och färga mitt hår.
(före och efter bilder kommer att läggas upp)
Blir säkert super bra det blir det alltid när jag varit hos Sia.
Undra vad hon tänker göra imorn.
Bilder kommer att finnas iaf.
Sen på onsdag - GÖTEBORG!!!
Jag är inte nervös kommer säkert på onsdag morgonen haha.
Så nu förberedder jag mig för fullt:
  • Läser på¨om företaget
  • Föreberedder mig på de övningar som kan komma
  • Fixar kopior på betyg, körkort och arbetsgivar intyg.
Torsdagen blir nog att antingen ligga i sängen och deppa eller vänta.
Eller kommer jag vara sjukt glad och på börja min packning haha.
Ja det var väll veckans planering eller vad jag vet. Fast onsdagen blir lång den är ju som 4 dagar.
Kommer vara helt slut.

Innan jag glömmer det vill jag bara säga tack till Linnea för alla tips jag fick.
Vi har aldrig träffas men hande varit kul om vi gjorde det.
Du är en hel grym tjej eller iaf det jag har läst :-)

Kanske borde berätta om min helg eller hände inget speciellt!
Fast oki.
Kom 2 tjejer hem till Tim.
Tänk er Julia Roberts i Pretty women.
Vad hon hade på sig i början av filmen och Voíla där har de två tjejerna
Jag trodde seriöst de var 14 de såg att vara 14 men tydligen inte.
De var över 25 och en av dem hade barn.
Jag hade stora ögon helt chockad.
Så såg jag inte ens ut när jag var fjorton.
Usch ryser fast man skai nte döma folk efter hur de ser ut.
De var säkert jättre trevliga prata inte så mycket men,
jag hade inte klätt mig så. Tyvärr så är det ju så att vi oftast dömer människor efter hur de ser ut.


Nej nu ska jag fortsätrta läsa fast får bli mellan puserna det är ju CSI.
kan inte missa det.

Make love not war





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0