Världen är liten...

För cirka 1 år sedan träffa jag en kille när jag var ute med mina kompisar.
Vi dansa och lite så och han fick mitt nummer inget mer med det.
Haha sen sa någon något som kanske hade varit bättre om jag hade sagt men men,
sånt är livet.
Det roligaste är att nu chattar jag med han.
Och lilla jag fick reda på det först nu att vi hade träffats innan.
Snacka om sjukt.
Det var iaf ganska roligt.
Retsamt roligt. haha
Iaf nu chattar vi och snackar om allt haha.
Nu vet jag ju att han kommer att läsa detta så tänker inte skriva för mycket.
Lite nyfiken får han lov att vara :-P

Sorry

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt inlägg :)
Var ett litet sammanträffande ja.. Men ett roligt sådant :)

Ha de bra kramar

2008-02-25 @ 22:18:52
Postat av: Linda

haha som sagt världen är liten tack för titten...
hoppas vi ses igen snart ;-)

2008-02-25 @ 22:23:58
URL: http://lind1s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0