Varför är jag så korkad?

Varje gång lovar jag mig själv att inget ska hända men, det händer ändå. Oki träffa han kan jag ju göra han är snäll och vi har kul men, varför ska alltid det andra hända och varför kan jag aldrig säga nej till han? Jag har dåligt samvete samtidigt som jag inte har det. hur det nu hänger ihopa. Han blir så konstig efteråt eller han brukar vara det fast nu är han hur go som helst. Jag blir såå förvirrad som jag inte var det innan. OKi vi hade väldigt kul i fredags. Han spla men vad gör det kul att retas med han haha om ni förstår vad jag menar. Han tyckte inte det var så kul som han blev så distradherad haha. Det är precis så det ska vara.
Jag har inga känslor för han längre vet inte om jag hade det innan heller eller det bara var en flört. Nu ser jag han som en kompis och jag gillar han som en kompis vi har ju sjukt kul ihopa. Det behöver inte vara mer än så. Vi håller det på den nivån som jag känner fast jag vet att han känenr annorlunda. Han har inte sagt något men man märker ju det sen råkade han försäga sig med. haha :-P

Han nummer 2 som jag träffa igår kväll haha han är så gosig gillar han men, det är lite mer komplicerat. Alla tror ju vi redan är tillsammans men, hallå ärd et konstigt att man är bra kompisar eller??
Fast i denna byn kan man ju inte vara kompis med någon från det andra könet innan rykten går o mman är tillsammans så trött jag blir på sånt...


Make love not war tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0