Vårens mode

Jag gillar verkligen vårens mode. Massa härliga färger och inte lika tajta kläder som innan.
Nu ska det vara lager på lager och stort. We like.
Köpte nyligen en stor skjorta, den tillsammans med ett svart brett skärp och stövlar. Så snyggt.
Mitt baglady halsband, mina nya armband och solglasögon... ojoj vad snyggt.
Åhh vad det är kul att shoppa nu närd et finns så mycket i affärerna. Nu vill jag ha ett par schyssta pumps och ett par ljusa stuprörs jeans så har jag allt jag kan önska mig :-)
Så klart skicka jag efter en ny bikini från H&M i år med den var riktigt snygg. Blev även ett par öronhänge, en strandkjol och ett linne. Så snygg jag komemr vara i sommar då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0