Skärpning!!!

Varför är vi tjejer så utseende fixerade?
Varför är vi tjej aldrig nöjda?
Varför ska vi jämföra oss med andra?

Oki det är ju inte alla som är det men, jag kan erkänna att jag är det.
Jag kan inte gå förbi en spegel stanna upp och rannsaka mig själv.
Kan kolla mig själv från topp till tå och hitta 1 sak jag gillar eller 1 sak som jag inte gillar.
Måste alltid finnas något som jag inte gillar.

Om jag nu ska åka så måste jag börja skärpa mig.
måste förbättra mig. Min matvanor och verkligen förbättra mitt självförtroende.

  • Ändra matvanor
  • Förbättra självförtroendet
  • Sluta jämföra dig
  • Lev livet
  • Njut
  • Bli lite mer självisk kan inte tänka på alla
Kom precis på mig. SLUTA!


Så skoj, vilken eftermiddag.
Tror nog att det var 1 år sedan jag åkte skridskor senast.
Fast sakna min klubba (haha) på isen.
Lite svårt jue. Ha klubban med närd et är fullt med barn på isen jaja.
Klart sportlov och vill ju inte slå massa barn med klubban haha.
Hoppas jag får åka snart igen så grymt kul - bra träning med.

Nej nu är det natti natti för mig är grymt trött..
natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0