Mohaha

Oki vilken trist fest.
När jag kunde gå ut med tjej kompisarna.
Åkte jag på fest i Halland.
Jaja.
Alla var kanske inte de typer som jag vanligtvis brukar umgås med.
Fick göra det bästa av det ändå.
Kul att skratta ut det iaf.
Ibland visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.
Varför var han så kall för?
Jag bryr mig faktiskt inte om han flörtar eller gör något annat med andra.
Hans beslut inte mitt. Vi är inte tillsammans så eller?
Jag är fortfarande singel.
Hade riktigt kul med Robban iaf haha.
image19



Kommentarer
Postat av: Lina

hihi, jag vet inte riktigt! jag grejjar med stilmallen lite bara! ;D jag hade även en kurs i webbdesign när jag gick i skolan! :) TACK!

2008-02-24 @ 09:03:43
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0