Min älskade vän

Jag vet att jag har gjort en del misstag.
Jag vet att jag inte alltid har varit en bra kompis.
Jag vet att jag sagt saker som jag inte har kunnat hålla.

Trots våra bråka, retandet och smeknamnen
Har du alltid ställt upp för mig.
När jag var ensam fanns du där.
När min bästa kompis dog fanns du där.
Som sagt du har alltid funnits där.

Som tack för det har jag hållt mig undan och nästan sagt upp all kontakt med dig.
Detta har jag dåligt samvete för.
Vi skulle vara vänenr för alltid och det är jag som inte har hållt det.
Fast du ska veta att jag saknar dig och hur glad jag är för din skull.

Du har lyckats bra. Du är inte så gammal.
Du är redan gift och en söt liten son.
Som du födde den 17 februari.
Lilla André är såå söt♥
Jag hade aldrig klarat av det du har gjort.
Glömmer aldrig hur din mamma gav oss godis och ett äpple
varje gång vi bråka. Det var så sött.
Vänner blev. Konstigt vad lite godis kan göra haha.

Det jag vill att du ska veta är att vad som än händer är du alltd min vän.
image16


Kommentarer
Postat av: Lina

tack så mycket!

2008-02-22 @ 23:13:22
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0