Kan inte alltid stämma

Oki blinddejten var bara sååå tråkig. Tror att det var den tråkigaste killen jag träffat. Vad gjorde vi då? ja bra fråga vi gjorde absolut INGENTING. Åkte tåg i 2 timmar riktigt drygt var det och inte för att snacka om dyrt. Han mötte upp mig på stationen i Karslhamn sen åkte vi hem till han. Långt ut i ingenstans - även kallat skogen. Där bodde han i en fin lägenhet. Vi satt och snacka lite sen kolla vi på tv. Ja det var väll det vi gjorde. Jag somna av uttråkhet.
När vi prata med varandra var vi så lika men, när vi träffades var vi inte alls lika. Så fort jag såg han kände jag att han inte var min typ.
Fast livet går vidare. Jag klarar mig. Har ju min mys kompis haha. Om jag ska vara ärlig så är jag inte så desperat efter kärleken. Jag tänker inte söka efter den utan låta den komma till mig. Det kanske blir något av mig med någon gång :-) Det är ju mysigt att ha någon att krama och pussa på. Fast jag har det bra klagar inte. Eller det kunde vara skönt att få ett jobb och veta vad jag vill göra i framtiden. trött på att bara vara hemma med.

Make love not war

 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0