I morgon gäller det...

Oki imorn gäller det.
Bara rekryteringen i sig är ett stort äventyr.
Oj jag är inte alls nervös vlket kanske är konstigt. Har nog inte riktigt förstått vad detär som händer i morgon.
Så nerverna lär väll komma i morgon på väg till Göteborg. Jag hinner ju tänka lite så att säga i bilen.
Blir en ruskigt lång dag men, förhoppningsvis en väldigt rolig dag. Så får jag inte det får jag tänka på att bara det personliga mötet i sig är en stor upplevelse.

Om jag inte får det får jag tänka att det kommer flera tåg. Det är ju inte alltid man kommer med det första tåget.
Självklart blir jag lite ledsen ett par dar men, det är bara på det igen.

Om jag får det JIPPI!!
Blir riktigt glad men, självklart blir jag lite ledsen att behöva lämna alla här hemma.
Fast nu kan man enklare hålla kontakt med dem här hemma. Finns internet och telefon
är inte lika dyrt att ringa nu som det var förr. Om man inte känner för att ringa eller skicka mail kan man ju alltid skicka iväg ett vanligt handskrivet vykort Haha.

Så har jag nu fått med allt?
  • Kopia på körkort - klart
  • Kopia på betyg - klart
  • Kopia på avtal från arbetsgivare - klart
  • kopia på - klart
  • Mig själv - ??

Nej nu ska jag gå och förberedda mig inför morgon dagen.
Det ska fixas mackor  och ta fram saker till imorn.

Make love not war
så uppdaterar jag er antingen imorn kväll eller torsdag morgon

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lina

båda tummarna knutna för dig nu! hoppas du klarar det! :)

2008-02-28 @ 08:17:11
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0