Göteborg

image30




Nyfiken på hur det gick igår och vad vi gjorde?

Det var precis som en vanlig skoldag.

09:30 presentation på engelska
10:30 paus
10:40 Övning astronauten individuellt & grupp
11:20 Lunch
12:30 övning presentation av resemål
14:10 pause
14:40 personliga inervjuer
16:30 slut

Dagen och alla övningar gick bra men, de tyckte jag var lite för nervös.
Fast det är klart man är nervös. Var länge sedan jag stod och prata framför en grupp människor.
Jag stod och drog i tröjan men, det gör jag alltid så. Fast bra att veta till nästa gång.
Intervjum gick bra tyckte jag, Jag gjorde mitt bästa iaf det är det som är viktigast.
Och vara 1 av 45 som fick komma på intervju av 400 sökande är inte dåligt.
Jag tänker inte hänga läpp för det. Jag gjorde mitt bästa och vet vad jag kan göra till nästa gång.
För ge upp tänker jag inte. Jag är inte den tjejen som ger upp i första taget.
Nu när jag äntligen vet vad jag vill göra ska jag göra allt för att förverkliga den drömmen.
Det är bara att söka vidare. Får jag inget nu i vår så har jag utbildning till hösten som väntar i Båstad på
Turism och reseledare. Jag ska verkligen gör allt för att få min dröm att uppfyllas.
Nu har jag varit på en intervju och vet vad jag kan göra bättre till nästa.
Så ge aldrig upp det är bara på det igen.

Jag hade iaf en rolig och lärorik dag.



Kommentarer
Postat av: Lina

jag tycker om din inställning i alla fall! du tänker helt rätt! ge inte upp nu!

2008-02-28 @ 17:46:11
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0