Förvirrad=Jag

Ni som känner mig vet hur förvirrad jag är.

Det underlättar inte att en del gör mig ännu mer förvirrad.
Som du som gör mig så förvirrad. Du har verkligen gått från iskall till så mysig och gullig.
Blev helt chockad igår. Du hade verkligen ansträngt dig - Lagat super god mat, köpt glass och för en gång skull  bädda du till med säng bara för att vi inte skulle sova nere på sofforna. Hela kvällen var du helt underbar. Börjar undra om du slagigt i huvudet eller något. Du kramades, pussade på mig och masserade mig hela kvällen.
Som att inte det gjorde mig förvirrad så började du kalla mig älskling - då blev jag förvirrad. jag börjar undra vad det är du vill. Kompisar eller något mer? För just nu vet jag inte vad jag själv vill.
Vet inte vad jag ska tro. Du säger att du saknar mig, kallar mig älskling och blev ledsen när jag berätta att jag kanske skulle åka iväg.
Om jag får jobbet ska du och jag fira med skumpa och choklad doppade jordgubbar. Du kom med förslaget att vi skulle fira på hotell i Köpenhamn. Gärna för mig men, du får betala. ♥
Jag är glad för allt du har fått mig att inse och för att du tycker om mig för den jag är och inte vill ändra mig.
Jag vet att du förstår mig och det uppskattar jag. Glad för att du inte försöker stoppa mig.




Fast jag vill uppfylla mina drömmar och det är att utbilda mig til lreseledare. Om jag sen gör det i Sverige eller om jag nu kommer med v. 14 vet jag inte. Samtidigt så vet du om det. Du vet att jag vill iväg och jag vet att du vil latt jag ska uppfylla mina drömmar
Måste sluta med att skjuta upp mina egna drömmar och sluta tänka på alla andra. Måste tänka på mig själv med. Nu har jag fått chansen att kanske få gå på reseledar utbildning och då tänker jag ta den med. Så om jag blir kär innan dess så måste han vara beredd på det.
För nu är det min tur att uppfylla mina drömmar. Bli något och inte bara vara den tjejen som inte har åstadkommit något sen gymnasiet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0