Drömmar - så nära...

I går fick jag ett samtal som kan uppfylla mina drömmar.
Blev helt tok glad. Kunde verken sitta eller stå stil -  gick runt i hela huset. Om pappa gick var jag tvungen att följa efter vaddå att man var nervös. I samtalet som jag har väntat på hur länge som helst fick jag både prata engelska och berätta hur jag är som person. Allt jag sa tyckte han lät bra och de ville träffa mig på ett personligt möte v.9 åhh längtar så.
Det roligaste var att de sökte 100 stycken oc
h det var många som sökte. Jag som verken har utbildning eller tillräckligt med jobb erfarenhet ringde de till. Han sa att de nu ringde till de som verkade intressanta för kompittering av uppgifter och kolla hur man behärska engelska och ställde lite frågor.
Jag är fortfarande helt chockad. Tänk att jag är såå nära mina drömmar. Det har jag nog aldrig varit. Jag är ju oturen själv. Kanske har det vänt nu. Man kan ju alltid hoppas.
Om jag går vidare v.9 så åker jag iväg v.14. Jag hoppas jag hoppas. Oki jag ska gå en utbildning först som kostar 8500:- men, om man ska jämföra med den andra utbildningen som jag kollat
så var det mycket billigare. Samma utbildning fast på olika skolor. Sen skulle man få tillbaka halv så det kan ju vara värt pengarna. Jag vill så gärna åka men, jag får nog ta ett litet lån eller något måste ju ha pengar där nere med.
Självklart får det bli fest om jag åker. Innan säga hejdå till alla men, jag hoppas ni kommer och hälsar på annars blir jag ledsen :-(
image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0