Äntligen

Äntligen!
Efter många dagars väntan kom det.
Brevet från manpower om rekryterings dagen den 27 februari.
Oj  säger jag bara.
Börjar klockan 09:15 till 17:00 uppe i Göteborg. Får köra hem ifrån riktigt tidigt.
Fast det är det värt. Längtar så.
De skulle vara information, övningar och ntervju.
Det är nog övningarna som jag är mest nervös över. Vet inte alls vad det är för övningar.
Antagligen är det hur man fungerar i grupp, handskas med missnöjda gäster och att man kan prata inför grupp.
Oj riktigt nervös är jag vill ju så gärna åka i väg.
Hoppas att det går bra och att jag åker ner till Gran Canaria vecka 14.
Om jag gör det kan ni ju följa min resa på resedagboken.
Kommer säkert skriva lite här med.
Oj nu kom jag på mig har bara skrivit om hur gärna jag vill åka som reseledare men,
händer ju inte så mycket annat. jag vill ju åka. Ser framme emot den 27 februari jätte mycket men,
kanske ska skriva något annat med eller?

Tänkt lite på vad jag ska göra om jag inte kommer med.
Då åker jag till Oslo och jobbar som en gris så får jag kanske ihop pengar till Service & co.
Alla jag har pratat med säger att den skolan är jätte bra.
Man måste ju göra allt för att förverkliga sina drömmer eller?

Nej, nu är det tvätten som kallar och andra tråkigheter. Usch.
Få nog ut och gå med den lilla kändisen med. Haha...
Lilla Wilma är så stolt över att vara med i tidningen.
Hon kollar ju verkligen rakt in i kameran med. Fast det är tungt att vara kändis
så hon sover mest tycker jag.

over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0