27 Februari - GBG


image4


Nu har jag skickat in ansökan, CV och ett personligt brev allt på engelska till Ola på Manpower. Nu är allt klart eller ska kolla upp fakta upp fritidsresor med. Lära mig saker om företaget som jag bör veta och kunna till den 27 februari. Då jag ska upp till Göteborg en hel dag på bland annat intervju och information. Längtar så... vill så gärna komma med. Fast det verkar lovande kanske beror på att det kostar pengar men, bättre det än inget. Förhoppningsvis så får jag jobb efter och 12 månaders tillsvidaranställning får jag halva tillbaka. Låter bra.
Oki men, tjänar kanske inte så mycket som reseledare vet inte hur mycket man tjänar men, man får tänka på allt man får. Som resan, försäkring, boende samt en massa upplevelser.
Så vad ska man säga jag har en del att förberedda vill ju att de ska veta vad jag kan och att jag verkligen vill detta. Jag passar ju till yrket eller iaf om jag själv får bestämma.

Så innan jag ska upp till Göteborg ska jag göra följande:
  • Läsa om företaget.
  • Kopiera körkort och pass.
  • Kolla upp vart jag ska i Göteborg
  • Klippa och färga håret
  • Träna engelska
Om jag får åka i väg blir det ännu mer att göra:
  • Inhandla sånt jag behöver
  • Hälsa på alla min nära och kära
  • Festa massa innan jag åker
  • Kolla vad som krävs för att jag ska klara kursen
  • Träna mig på engelskan
Oj finns säkert massa saker att göra innan intervjun och eftr om jag får det. Får skriva en check lista. haha
Så glömsk so mjag är lär jag väll ha glömt bort allt nästa vecka. jaja jag hoppas att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0