julklappar och besök av Simon

Varför stannar hela min värld när jag är nere. Inget tilltalar mig och har ingen lust till något alls. Fast idag bestämde jag för att sluta upp att stänga in mig och jag tog med mig pappa och började mina inhandlingen av julklapparna. Blev dock inte alla idag men, 2 är nog bättre än inget. Nu har man de svåraste kvar och det är till mina syskon. Vad köper man till dem? Någon som har några förslag?

Nu sitter jag och kollar på Bonde söker... medans jag väntar på att Simon ska dyka upp så vi kan äta lussbullar och dricka thé eller julmust. Det är alltid trevligt med lite besök och bara massa skit snack. Känns som jag behöver träffa lite vänner nu. Simon är en väldigt bra vän och vi har inte träffats på länge nu så ska bli kul att snacka genom de försvunna dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0