Sjuk igen men, det är det värt.

Vaknade imorse och var riktigt förkyld, hade väldigt ont i halsen och febrig. Typiskt jag som precis hade blivit av med det. Fast samtidigt så är det mitt eget fel som att jag bestämde mig för att träffa honom när jag visste att han var sjuk men, det var det värt. Hade en kanon helg men, samtidigt har jag dåligt samvete över att jag var så dum. Jag hoppas bara att jag inte har förstört något nu. Han vet ju hur ledsen jag är över det. Förutom mitt snedsteg var helgen bra lite trist att behöva åka hem igår men, det var skönt att komma hem med.
Så på hemma plan blev det julskyltning med pappa riktigt mysigt hade varit trevligt om man hade träffat några kompisar men men, Det var mysigt. Var nere och besökte Rogge på brandstationen med. Haha alltid lika spännande att kolla lite på brandbilarna satte mig dock inte i dem. Den chansen kommer säkert flera gånger och tyvärr glömde jag kameran hemma så inga bilder blev det heller inte. Har faktiskt varit dålig på att bilder på hela helgen. Fast så är det ibland. Sen hem och hade en diskussion med P. Känns som att allt blev bara fel sen jag kom hem och jag hoppas verkligen att jag kan ställa allt till rätta igen. Pratade även med Jessika haha. Vi träffades för en vecka sedan och kan snacka om allt typ känns det som. Väldigt trevligt har vi när vi snackar med. Ska försöka planera in en fika med henne snart.

Nu ska jag försöka att gå upp lite och sen åka hem till mamma som ska baka bulalr idag och det vill man absolut inte missa. Bloggar kanske lite mer ikväll. Ska snacka lite med P med ikväll hade jag tänkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0