Eviga förkylning

Sitter och kollar på Bonde söker fru på tv 4 plus i väntan på att mobilen ska ringa fast har nog redan gett upp det. Näsan rinner fortfarande och denna förkylningen verkar inte släppa. Ännu en dag som jag fick ringa till jobbet och sjuka mig. Känns lite jobbigt att ringa och sjuka sig hela tiden. Har varit sjuk hela veckan och jag börjar bli väldigt trött på detta. Fast idag har ajag bestämt mig för att ligga hemma och gör så lite som möjligt. För jag kan ju erkänna att jag inte har vilat något alls denna veckan. Så om man ska vara ärlig får jag nog själv skylla mig att jag inte är frisk ännu. Fast än så länge har jag hållt mitt löfte om att bara vara hemma och vila men, dagen är inte slut ännu och man vet aldrig vad som händer.
Nu ska jag iaf ta och vila lite och fortsätta kolla på Bonde söker fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0