Fotograferad av Simon

Simon är verkligen duktig på att fotografera. Han fick mig att titta in i kameran vilket jag nästan aldrig gör och bilden blev bra. Lite stolt över det är jag, Trist att det inte blev så många bilder, Vädret var inte alls bra. Regnade och det blev väldigt mörkt. Vilket var väldigt trist för jag tror jag hade fått flera bra bilder. Trots väder, vind och ljusförhållande blev bilderna bra och jag är väldigt tacksam. Jag som verkligen hatar att stå framför kameran vill ha flera bilder och då hoppas jag att Simon vill ta dem.
Det är första gången jag blir fotograferad av en riktigt fotograf eller iaf nu när jag är äldre. Vill ha flera bilder på mig själv tagna av en riktigt fotograf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0