Härlig Morgon

God morgon världen!

En härlig morgon man kan nästan se solenstrålarna skina igenom molnen. Detta kommer nog bli en fin dag. Ska åk hemåt idag med. Ska bli skönt att komma hem hem men, samtidigt lite trist. Idag händer nog inte så mycket förutom det. Ska på julskyltning där hemma idag är det tänkt se om jag kanske träffar familjen M. Enlkigt traditionen ska jag och pappa ha vår middag ikväll som att mamma jobbar får se hur det går med det. Vi har varit lite slö på den fronten den senaste tiden. Får kanske bjuda hem han ikväll han har ju stått ute halva dagen med tanke på julskyltningen så säljer han lottor för LIF.
Nja så blir nog en lugn och skön söndag precis som vanligt.
Vad händer annars i veckan som kommer?
Ja än så länge ser veckan lugn ut. Torsdag har min sötnosar Lucia. Denna gången blir det på 3 ställen och inte 2. Vilket betyder att jag och Sanna får springa som 2 idioter igen. Inte hur jag vet hur detta ska gå till - 3 ställen usch vad trötta vi kommer att vara. På fredag väntar det jobb på Syrén 7-13 sen ska jag passa lilla Sofia mellan 17-21. Ska bli kul att passa henne var länge sedan jag träffade henne nu. Ska köpa med en liten present som att hon har fyllt 2 år. Hon är en stor flicka nu. Det roliga är att hon saknar mig. Hon vill fortfaraden att ajg hämtar henne på dagis fast Jörgen ska hämta. När Karin frågar henne vem som ska hämta henne på dagis svarar hon alltid Inda haha nej pappa ska hämta dig . nej Inda. Haha så söt hon är. Ja det var nog de ända planerna jag har den kommande veckan. Sen finns det så klart lite telefonsamtal som ska ringas. Komvux och försäkringskassan. Alla dess samtal gör mig galen. Telefonköar är det värsta jag vet.
Nej nu ska jag göra mig iordningen innan jag ska sätta mig i bilen och köra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0