Funderar

Jag ska sluta tänka så mycket och bara göära det jag känner för. Oki det gjorde jag igår men, idag vet jag inte riktigt om jag gjorde rätt. Borde kanske stanna hemma och jobbat istället för att sätta mig i bilen och åka iväg på galenskap. Jaja men, nu är det gjort så bäst göra det bästa av det.  Antagligen är det bara nu det känns så blir säkert bättre senare. Vet iaf orsaken till varför jag funderat så mycket sen igår. Gårdagen var en dag fyllde med mycket känslor och tankar som jag antagligen får sota för idag. Sen var jag kanske inte alldeles för smart som tyckte jag behövde åka på galenskap efter ett känslosamt möte men, kan ju inte sitta hemma och tänka på vad som sagts och deppa över det istället. Det positiva med dagen var att jag nu inte längre står på några antidepressiva längre. Vi skulle prova utan för att se hur det fungerade. Ganska skönt att inte känna att man behöver de längre. Har ju haft dem i 3 år.  Kanske lite beroende av dem. Vilket inte är så bra men, nu ska jag inte ha dem längre. Fast mina andra mediciner är kvar vilket känns väldigt bra.


I förrgår efter jobbet fick jag ytterligare bilder som Simon tog på mig. De blev jätte fina- Är riktigt stolt. Jag antar at tdet kommer flera bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0