bilfärd

Hur kommer det sig att jag alltid får för mig att göra massa galna grejer? Så varför slut när man kan fortsätta och gjorde säkert en liten dum och galen men, samtidigt så roligt. Under tiden som jag påbörjade helgens galenskap satt jag och funderade på en sak nämligen när man var liten. Kom på hur långt jag tyckte det var till tex backen nerför Hallandsåsen. Jag tyckte det tog en evighet att bara komma upp för Hallandsåsen. Vi ska inte ens börja lista ut hur långt man tyckte det var upp till Göteborg när man skulle upp till Liseberg. Det jag vill säga att när man var liten hade man absolut inget tålamod med att sitta stilla i en bil 40 min utan man ville vara där direkt. Nu känns det inte alls likadant. Tiden i bilen gå väldigt fort och jag slipper vänta på att pappa ska köra nerför Hallandsåsen utan det kan jag göra själv efter 30 minuters bilfärd hemifrån.

Nej nu får det vara slut bloggat för imorn. ska hålla er underrättade om min helg... kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0