2 minuter med Martin

Gårdagen var helt underbar. Jag och mamma åkte till Familia för att inhandla de sista julklapparna. Vi skulle egnetligen till Väla men, efter att mamma berättat att Martin Stenmark skulle komma dit hade jag ingen som helst lust att åka till Väla. Så efter 4 timmars väntan på med Maxi, Familia och City Gross intog han till slut den lilla scenen.

Så fin han är och så trevlig. Han började med att sjunga O¨helga natt kanske inte de låtarna jag ville höra men, han sjöng inte ens en refräng innan han började sjunga sina egna låtar. Martin skämtade och helt plöstligt sprang han runt med både mikrofonen och stativet i publiken. Själv stod man och bara hoppades på att han kanske sprang förbi mig.
Redan hemma kände jag på mig att jag skulle ha kameran med så självklart gick den varm. Tog säkert 30 bilder och spelade in 2 filmer. Sen blev det autograf skrivning och självklart var jag där och skulle ha en autograf. Så nu har jag en skiva med Stenmark som inte är brände och med hans autograf på. Tror jag är lite nöjd eller vad tror du Nicke?







Även en tjej i publiken fick följa med upp på scean.

Jag gillar verkligen Martin Stenmark. Han sjöng sjumila kliv och jag älskar den låten och att få höra den live. Finns inga ord. Hoppas jag får se han flera gånger live för det vill jag väldigt gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0