Ansökningsbesked

Dagen började dåligt men, blev lite bättre framåt kvällen. När jag snällt gav en stor suck över reklam högen och upptäckte ett vit kuvert. Sucken blev högre till det att jag kollade på framsidan - KLIPPANS KOMUN. Det första som slog mig var - Är det mitt ansökningsbesked? JA det var det ju. Kom in på de kurser som jag hade sökt dock så uteblev det 3 kurser som där var för få sökande. Typiskt finns ju en kurs som jag verkligen måste ha. Får nog ringa till Syon och höra hur vi ska göra med det, Väldigt jobbigt om det inte går att få den som att det är en kurs jag verkligen MÅSTE ha. Hoppas bara att det går att lösa. Behöver verkligen ha den kursen för att få ut mitt slutbetyg. Kurserna som jag ska läsa nu är Matematik B, Religon kunskap B och Etik och livsfrågor. Så det blir nog bra. Ska även föröska ha prövning i Tyska. Läste ju det nere i Tyskland i 3 månader men, tyvärr fick jag inget papper på det och hade jag fått det hade det inte gått att ta med i mina betyg. Så det får bli en prövning i Tyska. Tror inte det blir så svårt faktikst. Sen vet jag inte hur jag ska göra med naturkunskap A. Jag har gjort alla lapar men, inte proven. På gymnasiet var det annat bakom att jag inte gjorde dem och i Halmstad hann jag inte. Hade fullt upp som det var. Så jag hoppas att Syon kan hitta någon lösning så jag får mitt slutbetyg och söka vidare till Högskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0