Lite om torsdagen

Då var det snart helg igen och planerna inför helgen är inga märkvärdiga. Imorn blir det jobb till 14:00 sen på kvällen kommer Nikce på besök. Har inte träffat honom på skit länge. Så vi får se vad vi hittar på. Blir kanske en film och massa snack. Kan inte bli för sent. För på lördag är det jobb igen... 7-15:30 uppe på Strén. Har aldrig varit där så många timmar på en helg men, det blir nog bra till slut. Sen har jag inga fler tider förrän den 25 tror jag. Då ska jag som tur är jobba dagtid så jag kan ut och härja på kvällen.

Hur har denna dag annars varit?

Min förmiddag var sådär kan ju bero på att jag inte har sovit något vidare bra i natt. Har hostat och haft mig hela natten. Eftermiddagen var lite bättre iaf fram till 15:30 då jag hade ett besök hos kuratorn. Vilket jag tycker är väldigt jobbigt varje gång och denna gången var inget undantag. Jag hade tårar i ögonen när jag lämnade kuratorn och sätta mig i bilen för att köra hem kändes inte alls kul men, P ringde och fick mig på lite andra tankar. Fast ändån inte. Det kändes ändå bra att han ringde och jag tar till mig det han säger väldigt bra. För att få mig att erkänna att jag har fel och det han säger har han rätt i är väldigt stort.
Annars flyter kvällen på ganska bra tycker jag. Nu har jag fastnat framför Bonde söker... och borde skriva mitt CV och min meriter. Jag får ta det senare men, ändå väldigt snart. Känns viktigt att jag får något mer extra jobb för timmarna på hemmet blir allt färre och nu när jag ska börja plugga på halvtid behöver jag verkligen pengar. Ska köpa studie matrial samt att jag gärna vill ut på en resa nästa år. Vill så gärna till Grekland igen och självklart vill jag åka till London. Vet precis vem jag ska flörta med mig dit haha.
nej nu ska jag vara lite mindre aktiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0