Näst sista dagen 2008

Näst sista dagen kvar på året och allt är nästan inhandlat inför nyår. Fattas lite men, outfiten är klar, platsen är klar och sällskapet är klart  det är bara champangen och lite dricka som fattas. Vet inte riktigt hur jag ska köpa det. För om 1 timme börjar jag jobba så hinner inte sticka in nu och imorn vill jag inte sticka in. För mycket folk. Fast det brukar lösa sig det gör det alltid.

Köpte mina svart pumps igår på Väla när jag var där med Nicke. Alltid bra att ha en kille med sig när man shoppar skor haha. Eller inte. De jag har spanat in ett tag nu fanns inte i min storlek så det blev ett annat par med väldigt höga klackar. Får se hur det går brukar ju inte gå i så höga skor men, blir nog bra. Kommer att ha riktigt ont i fötterna på torsdag iaf.

Idag ska jag jobba iaf mellan 13:30-21:30 hoppas det blir en relativt lugn kväll. Fast det ska amn aldrig känna man vet aldrig hur det blir på mitt jobb. Sen ska jag hem och duscha och efter det slänga mig på soffan med en stor kopp thé och kolla film. Det positiva med att jobba idag är att efter 18 är det stor helg vilket innebär att jag får dubbelt betalt. Väldigt bra.
Ska jobba så mycket jag kan nu när jag både ska börja plugga och vill ut och resa 2009.

Nej nu måste jag göra mig i ordning för jobb. Tror inte vi hörs mer idag men, imorn ska jag skriva det sista inlägget för detta året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0