Barnvakt

Nu sitter jag inne hos mina föräldrars grann barn. Härliga ungar med många viljor och massprav livlig fantasi. STällde upp att passa dem ikväll som att mamman deras på föräldrar möte och pappan på jobbet. Så det är klart man ställer upp. De är ju mina små änglar eller iaf ibland hihi. Nej jag ska var snäll de är jätte snäll och urgulliga. Sakna dem riktigt mycket när jag bodde i Düsseldorf. Skönt att ha dem nära  mig.
Ute är det grått och trist. Har iaf slutat regna nu det är skönt. Fast känns ändån inte lockande att vara ute. Känns som det är ett riktigt mys väder idag. Med snacks och film. Någon att krama hade varit pricken över i;et. Fast nu är det inte så och jag sitter här med mina gullungar och ska spela monopol. Det är mysigt det med. Imorn ska jag passa dem igen och då får vi ha en riktig mys kväll som att det är fredag. Hyra film och äta något smarrigt. Nä nu ska vi börja spela.
Hoppas jag vinner.
Tycker inte ni det är mysigt med spel??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0