IKEA Shopping

Nu har jag varit på IKEA halva dan. Var en sväng inne på Väla med och shoppa en tunika, ett par mys byxor och en sjal. Super fint. Ska lägga upp bilder på det snarast. Gick och kolla runt lite får shoppa mer sen.
På Ikea blev det betydligt mycket mer.
Lite rörigt är det. Skulle åka in för att köpa soffa, soffbord och massa andra nödvändiga saker. När jag kollar på lappen som sitter på soffan står det att den var slut. Som att det var en populär soffa så fick vi veta innan att den alltid fanns på lagret. Men nej nej, den var slut. Jaha sa vi och gick och kolla på bordet som jag ville ha. Det fanns iaf inne. Sen gick vi där och kolla lite tog det jag behövde. Vi passade på att äta med på IKEA - köttbullar dock inte jag det blev pasta mums. Ganska roligt att se hur vissa tänker med haha. När vi kom bort till lagret finns inte bordet utan det är slut. Ehh... typiskt ingen soffa och inget bord. Pappa hörde om soffan och jo den hade de på lagret fast de andra sa att den inte fanns och bordet som skulle vara på lagret fanns inte. Jobbigt. Köpt ett annat bord så det löst sig till. Man tycker ju att de borde kanske ha lite bättre koll på sakorna och kanske prata lite mer med varandra. Jag fick det jag skulle ha fast bordet blev ett annat. Jaja så kan det gå.

Nu ska jag skala lite räkot och äta det nya brödet som vi köpte idag. Sen ska jag upp till Susse och dricka lite och äta chips mums. Fick förresten besked om söndag är det aktuella datumet nu i min kalender. Imorn ska jag till Jörgen och Karin för att gå igenom när jag ska passa Sofia. Sen blir det hem och packa.
Vad hände ri helgen för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0