Längtar till flytten

Nu vill jag att Uffes hus ska bli klart så jag kan få flytta in i min lägenhet.
Längtar så efter att få fixa och dona i den. Vill ha upp mitt barbord så jag kan se hur stolarna ser ut.
Fast vill ha dit alla mina saker nu känner jag. Har letat upp alla mina saker sen förra flytten ner från Halmstad men, hittar inte mina glas. Alla grogg glas har jag hittat men, inte mina vanliga dricks glas. Jaja jag får leta.
Sen finns det en del saker jag ska köpa med. Ska ha soffa och soff bord och lite annat smått till köket.
Får köpa en liten mugg till lilla Anton om han kommer och hälsar på.
Hihi det lilla charmtrollet...
Man måste ju vara förberedd hihi...
Kanske borde be Susse hänga med till Ikea med någon dag. Fast först och främst ska soffan och bordet hämtas.
Ska hålla er uppdaterade om hur det går och självklart lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0