Dålig stämning

Idag har jag jobbat fram till 14:00 för Helena S. Vi har haft ganska mycket att göra men, samtidigt har det varit väldigt lugnt. På både det ena och det andra. Det har varit en väldigt livlig stämning på jobbet idag som var lite små jobbig. Själv börjar jag känna mig tvungen att jobba varje gång de ringer. På tisdag fick jag hoppa in och jobba fast jag hade andra planer. Känns som att jag inte kunna planera något i förväg för att de kan ringa och då måste jag strunta i allt och bara ta och gå in och jobba ska det vara så? Det är inte bara det utan när de ringer så känner mig sig tvungen för att annars blir de sura och  slutar gilla en. Jag gillar mitt jobb men, det borde vara en mycket bättre stämning. När jag sa att jag inte kunde jobb tisdag och onsdag kväll för att jag har ett extra jobb så blev det med surt. Jag måste ju. Får inte in tillräckligt med pengar där och jag har massa räkningar som ska betalas och andra utgifer. Jag vill inte bo hemme längre. Oki nu har jag bara bott hemma korta perioder hela tiden men, ändån det tar på krafterna.

Bara för att jag blev så upprörd nu vill jag bara ha godis! Mm... så gott det hade varit med en stor på se godis nu. Fast inte. Ska ta min morot och inte förstöra min diet. Fast en liten bit hade inte skadat. Nej nu ska jag ta mig i kragen och äta en motot sen träna lite på min pilatesboll och vara flitig.
Måste komma i form till Beach 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0