God morgon

God morgon!

Efter en timmes gos med Wilma i sängen har jag nu äntligen vaknat och kan skriva litet i bloggen.
Var fruktansvärt trött igår fast tog tid innan jag somna. Skrållan busa och var arg så jag stängde in henne i buren ett tag.
Fast det hjälpte inte så mycket utan hon bara pep. Jobbigt. Somna till slut och belv väckt tidigt.
Nu ska jag snart leka lite med min pilates boll sen in i duschen. Ska först bara se klart på Paradise hotel. Sen så får jag ta och gör något idag. Klockan 15 ä det fotboll med Susse och Anton. B-laget spelar. Vi skulle dit och heja på REESN tyckte han. Så vi får hoppas att det inte regnar just då. För nu är det så trist väder - ett riktigt filmväder.
Nu ska jag äta upp min frukost som idag består av knäckebröd med ost och ett glas apelsinjuice. Gott
Får bli lite frukt snacks med idag. Gott.
 
Hur ser er dag ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0