Shopping Hässleholm

Äntligen!
Har jag hämtat mina barstolar från Jysk. De är bara så snygga. Me like.
Köpte dock bara 2 stycken men, får köpa plast klaff barstolar med som extra.
Så funderar på om jag ska bygga upp mina stolar så jag får se dem :-)
Det blev även en ny väska.
Ni vet den känslan man får när man ser något man bara måste ha.
Den fick jag idag. Oki jag skulle ha en lite mindre väska men, istället köpte jag en lite större väska.
Vaddå jag var bara tvungen.
Så det blev iaf en brun bag med 2 olika sätt att ha den på. Ganska smart.
Handla även en ny Mascara - ska ju byta en gång i månaden men, den är ju aldrig slut då.
Spana självklart på höstens mode eller det lilla som hade kommit in.
Nu vet jag vad jag ska ha för byxor iaf.
Måste bara säga till Susse att klänning från Nelly - vem vill inte ha den.
Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Susse

Den är underbar!!!!!

2008-08-11 @ 22:59:51
URL: http://arwen1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0