Underbar vän

Vilka härliga och helt underbara vänner jag har.
Jag vet att jag har skrivit det innan men, är så glad för få dem som vänner.

Var in och läste en kompis blogg idag. Jag blev så glad. Det hon hade skrivit om henne och mig gjorde mig så otroligt glad.
Det är roligaste är att vi har bott i samma by hur länge som helst. Gått i samma skola och det är först nu det "klickar" som Susse skrev. Vi kommer alltid på några galna saker som Back packa i lilla Ljungbyhed med militär tält och fallskärm.
 Vad mer kan man säga.
Det jag vill ha sakt är att jag är såå glad över att ha henne som vän. En väldigt nära vän.
Susse och Anton är mina små guldklimpar.
(Mamma och son)

Kommentarer
Postat av: Susse

Tack min söta vän för att du finns i våra liv..

2008-08-06 @ 14:45:23
URL: http://arwen1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0