Skrållan spelar fotboll

Hon är så duktig vår lilla Skrållan är (Opps fick tydligen inte stava det med o)
Hon fick följa med Syster, Susse och lilla Anton på fotboll. Anton blev jätte glad och Skrållan var faktiskt lite snäll ett tag. Sen ville hon busa och blev lite för busig med Anton. Inte alls snällt Skrållan. Fast måste beröm Anton han var jätte duktig med henne. En del små barn brukar slåss och det är inte så bra. Anton klappa fint. Han är bara så söt. En riktig gullegris.
Skrållan var med duktig. Hon tyckte hennes lilla boll var lite för lite så hon ville spela fotboll med de stora pojkarna och den stora bollen. Så nästa match - kan inte lilla Skrållan få vara med? Hon hade blivit såå glad.
Så lite roligt ut som att bollen är större än Skrållan men, så söt hon är.
Susse hade tagit med sig picknick väskan Hihi. Lite kex till Anton och Chai tee till oss. Me love.
Har kommit fram til latt det luktar kanelbulle direkt från ugnen. Mumsigt.
Nej nu ska jag äta lamm med klyftpotatis och tzatsiki. mumsigt. Mamma och pappa har tydligen bröllopsdag idag. Hade jag helt glömt bort får köpa en blomma till dem imorn.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh, så du har fler än mig =) Jag har väl typ alla färger förutom orange typ. Har du testat deras face mist, luktar såååå gott!



Jasså, en internetdejt. Du, min fd kärlek när jag var 16, hittade jag på internet och jag var käär!

Har ni dejtat länge?



Jo, det är roligt att lyxa till en middag lite då och då. Passade på nu när vi fick chansen!



Okej, jag får fria händer. Vill du behålla din bakgrund? Vilka färger önskas? Vill du ha bilder så får du skicka, men inga dåliga mobilbilder, de är så svåra att redigera!

2008-08-24 @ 21:05:04
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0