Playdate med Susse och Anton

Har precis kommit från en playdate med Susse och Anton.
De två är så härliga. Glad att jag har de i mitt liv.
Lekte lite med Anton. Tycker med det är kul att banka och slå på trumman hihi.
Han är bara så otrolig söt.
Var skönt att komma hem ifrån och få snacka lite med Susse.
Drack lite chai tee mums... jag älskar. Det var nog det godaste jag druckit.
Måste köpa.
Kvällens ämne var nog hur jobbigt det måste vara att vara kille. Eller nja vet inte riktigt vad vi kom fram till. Säkert inget vettigt.
För det gör vi aldrig.
Så ja nu har jag skapat ytterligare en blogg. Knäpp jag är. Fast mest för att kunna skriva på Susses blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0