Mys med A

Igår körde jag till A i Perstorp för att kolla in hans lya som han håller på att göra iordning.
Den blir säkert fin när den är klar.
Han gjorde klart det sista sen kolla vi på film. En väldigt skum film.
Fattar fortfarande inte den. Tror att min film som jag hade hyrt var bättre - 27 Dresses.
Vill med gå på massa bröllop. Så se till att gift er nu så jag kan gå på bröllop.
Den andra var sådär därför har jag inte lagt det namnet på minnet men, tror det var något med Take.
I vilket fall som helst så hade vi väldigt trevligt och mysigt.
A är bara så gosig med. Kramas, kliar håret och ryggen. Finns knappt något bättre. Är så skönt att man nästan somnar.
Kom inte hem förrän 4 imorse. Har lite dåligt samvete för att han inte fick sova men, A ville att jag skulle stanna.
Han är såå söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0