Motionera mera

Nu är sommaren slut och dax att damma av mina träningsskor igen.
Sommaren har man inte direkt haft tiden och orken till att träna. Oki lite lat är man.
Fast nu har hösten kommit och man får ta nya tag och tänka på att komma i form till nästa sommar.
Jo jag vet lite tidigt att börja tänka på den nu men, så är det.
Som att det nu är regniga dagar och tråkiga kvällar så kan man spendera lite mer tid ner på gymmet.
Det är såå tråkigt att de verken har pilates eller yoga i min lilla by. För jag älskar det.
Man blir så härligt trött och avslappnad efteråt.
Tror jag får köpa en Yoga matta och en film så får jag ta ett yoga pass hemma.
Tur att jag har min pilates boll nu iaf om jag kan få låna tillbaka den från mamma.
Har iaf varit ute och gått i 45 minuter ikväll. Kunde kanske gått lite fortare men, man ska börja lugnt.
Ska i vilket fall försöka gå ut och gå varje dag nu. Det är riktigt skönt. Tar jag med mig mina hundar så har jag en bra ursäkt.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Gud så duktig du är =) Det är ju bra att ha en hund, då har man sällskap när man är ute och går =)



Vad brukar du träna? går du passar elelr styrketränar du mest?

2008-08-19 @ 23:54:09
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan

Yoga är roligt, dock är jag inte så bra på det. Pilates var roligt, men jag gillar saker med tempo... dans å sånt. Street är ju så himla roligt =)



Jag skulle vilja vara en sån där hurtig människa, som går ut pch springer tre ggr i veckan, men tycker verkligen inte om att springa. Gör du?

2008-08-20 @ 20:43:39
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack så mycket! har du sett den som är nummer 19, den är en av mina favoriter =)



Det finns så mkt roligt man kan göra för att piffa upp sin blogg =)

2008-08-20 @ 21:35:15
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag har faktiskt en rosa pilatesboll, jättefin är den =) och har nu använt den flitigt!



Jag skulle kunna hjälpa dig, om du har en rolig ide att dela med dig??

2008-08-21 @ 15:27:10
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0