Lugn kväll...

Vad skönt det är att vara hemma en kväll. Kände att jag behövde vila upp mig lite.
Så kvällen blev lugn. Träffade Rebecca och var hemma hos Martin och hämta min film.
Lilla Skrollan fick också följa med på en tur. Roligt att visa upp henne.
Skönt att bara vara på hemma plan och slappa lite.
Nu ligger jag i sängen och kollar på Hells Kitchen.
Ganska roligt. Blir ju lite hungrig.

Imorn är det jobb igen. Har jobbat en hel del nu. Skönt hoppas att det syns på löne lappen.
Var ledig i måndags men, de ville ha in mig - mådde inte bra.
Jobba med Carina S i tisdags kväll. Hon är så go
I onsdags svimma jag nästan så fick gå hem 2 timmar tidigare.
Idag jobbade jag mina timmar och likaså imorn.
Ledig hela helgen än så länge. Skönt.

Nu lockar sängen ännu mer ska krypa ner under täcket.
Sov gott och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0