Lång dag på jobbet...

Har precis kommit hem från en jobbig dag på jobbet.
Det finns ju vissa som man inte alls kan jobba med.
Som ny är man ju osäker oki att jag har jobbat ett tag nu men, är fortfarande ny i gänget så att säga.
Sen vet jag inte hur vissa tänker. Gå hem när man bara har 1 ½ timme kvar att jobb är det så lönt. Jag menar har man redan varit där så länge kan man ju lika bra stanna. Jag tycker det är väldigt dålig stil iaf.
Själv gick man och halta och hade riktigt ont i foten men, inte gick jag hem.
Sen chips och Cola till frukosten? Inte konstigt att man mår illa.
Jag tycker man själv får skylla sig och man kan faktiskt stå ut ett npar timmar om man redan har varit där 6 timmar.
Annars har dagen på jobbet varit seg men nu i slutet blev det lite roligare. Satt igång lite musik och dansa runt med dem gamla. Hihi de syntes att de tyckte det var roligt. De gör ju inte så mycket annars.
Nu är jag iaf hemma och vilar upp mig inför kvällen.
Ska träffa Susse på pizzan 18:30 resterande av gänget är ju och grillar så jag och Susse sticker dit och snackar lite. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
 
Nu ska jag vila lite sen in i duschen.
Ha det bra




Kommentarer
Postat av: Susse

Jag tyckte att vi hade det väldigt trevligt..:) Väldigt väldigt!!

2008-08-04 @ 10:45:36
URL: http://arwen1984.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0