Fredag kväll

Nu har jag lyssnat på Jason Mraz - I´m yours hela dan.
Som jag älskar den låten. Borde kanske börja byta lite så jag inte trötnar på den.
Nä det går ju bara inte.
Ska iaf börja fixa till mig för min lille dejt med Susse och lilla Anton.
Kvällen bjuder på fotboll på Ljungbyskola och en allmännt rolig kväll med Susse.
Skönt att ta det lite lugnt kanske.
Jag kan inte riktigt förstå att det har klickat så bra. Har sjukt roligt med den tjejen.
Vi hittar alltid på massa dumma saker. Schh... men, det är så det ska vara.
Leva livet så länge man kan. Vi har tur som har vår lilla livakt Ante med oss så att vi uppför oss.
En sak vet jag iaf och det är att jag aldrig har haft så roligt sen jag träffa Susse.


Kommentarer
Postat av: Susse

Du är så underbar min söta vän:)

2008-08-22 @ 23:22:06
URL: http://arwen1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0