Danne Stråhed med gänget

Igår var det Danne Stråhed i parken och självklart var jag och gänget där.
Så roligt vi hade det där nere på gräset på vår lilla filt. Mysigt.
Roligt är till och med fel uttryck. Vi hade sjukt galet roligt.
Danne var med riktigt bra. Trist med vädret att det kom värsta skuren.
Jag har alltid så roligt med Susse, Johan och Sara.
Har nog aldrig haft så roligt. Det blev även lite allsång på våran filt. Lilla Skrållan var med. Man måste börja i tid sägs det.
Efter Danne blev det Jannis där vi fortsatte dricka fram till det att vi blev utslängda haha.
Sen var det Susses place. Fast just då blev vi lite trötta och vi eller iaf jag gav upp ganska tidigt.
Det blev ännu en kanon kväll med gänget.





Sen har vi en bild från i lördags så bara måste upp på min blogg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0