Dålig planering

Solen skiner och det ser väldigt varmt ut. Borde vara ute idag men, måste få klart här inne innan jag kan gå ut.
Har inte ens packat ner hälften av sakerna så får verkligen skärpa mig idag.
Har bara packat ner saker till köket och badrummet känns det som.
Idag får jag ta inne på rummet med.
Tavlor ska ner och allt annat smått ska packas ner i lådorna. Trodde inte att jag hade så mycket saker här inne.
Sen ska fiskarna med men, de får jag ta sist. Trevligt med lite sällskap i LGH.
Skulle få nyckeln till LGH idag. Hade varit skönt om jag kunde flytta in idag med som att imorn jobbar jag fram till 14 och på tisdag börjar jag 7 och slutar när jag kommit hem därifrån. Sen ska jag vara i HBG klockan 13:30 sen ska jag hämta lilla Sofia vid 16. Så då hinner jag inte flytta.
Nej får ta och göra något om jag ska få komma ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0