Bara kompis

Nu ska jag berätta hur det ligger till för alla er nyfikna kompisar.
Jag och A är än så länge kompisar. Tror inte att det blir något annat heller.
Fast vi träffas mycket, skickar massvis med sms och kramas mycket så är vi bara kompisar.
Jag vet hur nyfikna ni är och som att jag antingen är där eller med er så är det lätt att tro annat men, så är inte fallet.
A är en hel go kille med super mysiga kramar och blir det mer så är det roligt men, just nu känner jag bara att vi är kompisar. Vilket man aldrig kan ha för många av.
Sen är vet både jag och A vad vi vill just nu så vi är överens om den saken.
Så svaret på era fråga är - Nej, Jag och A är inte ett par. Jag är fortfarande singel och spanar för fullt med Becca :-)
Så nu är det avklarat.
Lovar att hålla er uppdaterade om det hände rnågot i mitt tråkiga kärleksliv.

Kommentarer
Postat av: Susse

Haha...:) Buse!!:P

2008-08-11 @ 23:01:07
URL: http://arwen1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0