Regn och lång vecka

Ute är det helt grått kommer nog regna vilken minut som helst.
Önskar att det kunde vara lite roligare väder men, får hoppas att det blir bättre snart.
Idag till imorgon kväll är jag helt ensam med barnen iaf de 2 äldsta. Ganska skönt att inte busiga Oscar är hemma. Tror inte jag hade orkat med att ha han hemma.
Denna dagen blir lång i vilket fall som helst. Först har jag varit och "skolat" in mig. Passade på att gå förbi och köpa lite brötchen så nu sitter jag här och myser. Snart kommer Max hem och då ska vi läsa läxaor på tyska då alltså. Ska bli spännande och se hur det ska gå. Det blir ungefär 1 timmes läx läsning med han sen ska jag gå och hämta Oliver. Ska se om Max vill med. Sen blir det hem och fixa maten. Idag får det bli något lätt pasta med korv stroganoff blir perfekt och självklart lite sallad med.
Måste inhandla lite pennor och block med. Kan vara bra om pojkarna får följa med och bli rastade.
Oj det är även fotbolls träning idag undra om den söta killen är där så jag har något att titta på.

Nej nu ska jag förberedda salladen. Förhoppningsvis hinner jag blogga mer ikväll.

puss och kram
image119
Jag med kusin barnen på promenad längs Rhen

Kommentarer
Postat av: My

Jovisst är det så, tyvärr :/ Hoppas allt är bra med dig? Fin bild förresten!

2008-04-15 @ 16:30:27
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: LINA

ja de tär såå hemskt! hur är det i tyskland då?

2008-04-16 @ 09:42:38
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0